اولین کنفرانس بین المللی حوادث رانندگی و جاده ای

اولین کنفرانس بین المللی حوادث رانندگی و جاده ای در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۸۴ تا ۱ دی ۱۳۸۴ توسط دانشگاه تهران در شهر تهران برگزار گردید.
تعداد ارجاع به مقالات این کنفرانس: ۲۲
آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: ۷۱
تعداد صفحات کتابچه مقالات: ۶۷۹
تعداد نمایش مقالات: ۱۶۴۶۰۲
اطلاعات مهم کنفرانس
تاریخ برگزاری: ۳۰ آذر ۱۳۸۴ تا ۱ دی ۱۳۸۴
تاریخ میلادی: 2005-12-21 تا 2005-12-22
سازمان علمی برگزار کننده همایش: دانشگاه تهران
برگزار کننده: دانشگاه تهران
محل برگزاری همایش: شهر تهران
تاریخ درج سایت: چهارشنبه، ۱۴ فروردین، ۱۳۸۷
تعداد نمایش: ۳۲۸۲
محورهای اصلی کنفرانس
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس بین المللی حوادث رانندگی و جاده ای:
- ارتقای سازه ای خودرو سمند جهت دستیابی به استاندارد های ایمنی اروپا
- بررسی سیستمهای ایمنی ABSوVDC در خودروهای جادهای
- مقایسه آدمکهای موتورسیکلت و خودرو جهت استفاده در آزمونهای برخورد (Crash Tests)
- نقش استانداردها در طراحی و ایمنی خودرو
- کنترل فازی پایداری دینامیکی خودرو جهت جلوگیری از واژگونی
- نقش تجهیزات حفاظتی شخصی در ایمنی موتورسیکلت
- نمایشگر خواب آلودگی راننده و سیستم هشدار دهنده
- طراحی و ساخت ربات هشدار جاده
- کاربرد روشهای چند ضابطه ای در ارزیابی و بهبود ایمنی حمل و نقل جاده ای
- تاثیر دوربرگردان بر ایمنی تردد
- ارایه روش اولویت بندی جهت ایمن سازی گذرگاه های ریلی در ایران
- شناسایی عوامل موثر در شدت تصادفات جلو به جلو با استفاده از مدل پروبیت ترتیبی
- تاثیر استفاده از حمل و نقل ریلی بر روی کاهش سوانح شهری و جاده ای
- تاثیر عوامل طرح هندسی منتخب بر سرعت عملکردی در بخش های مستقیم را ههای کوهستانی دوخطه بین شهری
- دستورالعمل شناسایی و اصلاح مقاطع تصادف خیز
- اثر دانه های شیشه ای بازتابنده در بهبود عملکرد خط کشی جاده ها
- مطالعه و بازسازی میکروسکوپیک تصادفات ترافیکی
- تعیین شاخص خطر بالقوه راه ها براساس تخلفات ترافیکی رانندگان
- اعتبار سنجی مدل های پیش بینی تصادفات با استفاده از روش های ناپارامتری (محور مورد مطالعه: فومن-رشت)
- طرح راهبردی توسعه اضطراری ایمنی راه
- طراحی مدل منطقی شناسایی و تحلیل عوامل تصادف جاده ای در ایران
- سیستم مدیریت ایمنی در صنعت حمل و نقل جاده ای
- طرح بازرسی ایمنی راه در ایران
- گرو ههای آسیب پذیر در حوادث ترافیکی: نتایج طرح ملی مرکز تحقیقات تروما
- آیا مصرف اپیوئیدها باعث افزایش خطر تصادفات رانندگی میشود؟
- کارکرد ویژة پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در ارتقای سطح ایمنی جاده ای کشور
- بررسی و تحلیل کلاه های ایمنی کامپوزیتی درمیزان کاهش آسیب دیدگی سر در ضربه های مستقیم
- بررسی حوادث جاده ای منجر به فوت در استان کرمانشاه
- عوامل موثر بر حوادث رانندگی، تدابیر بهبود نجات و امداد رسانی و مدیریت کاهش اثرات سوانح
- بهداشت روانی حادثه دیدگان و امدادگران در سوانح و حوادث
- بررسی تحلیلی حوادث رانندگی مدیریت شده توسط هلال احمر استان سمنان و مقایسه آن با کل تلفات در سال ٨٣
- بررسی آماری آسیب دیدگان حوادث موتور سواری مراجعه کننده به اورژانس مرکز پزشکی آیت اله کاشانی اصفهان در سه ماهه آخر سال ۱۳۸۳ و سه ماهه اول سال ۱۳84
- ارایه چهارچوبی برای مدیریت اورژانس در حوادث و سوانح
- نگرش فرآیندی به سیستم تروما
- آموزش بستر ارتقای فرهنگ ترافیک
- تحلیلی بر میزان آشنایی رانندگان با علایم راهنمایی و رانندگی
- اجرائیات و رو شهای نوین اعمال قانون
- تخلفات راهنمایی و رانندگی و روشهای پیشگیری (در ایران)
- طراحی و ایجاد سامانه مدیریت علایم و تجهیزات ایمنی راه
- ریشه های روا نشناختی حوادث
- پارامترهای موثر بر خستگی رانندگان و نقش آن در وقوع تصادفات
- رهنمودهایی جهت برآورد هزینه تصادفات جاده ای در کشورهای در حال توسعه و کشورهای فقیر
- سیستم اطلاعات هواشناسی جاده ای و نقش آن در ارتقاء ایمنی جاده ها و کاهش هزینه های راهداری
- مطالعات تصادفات عابرین پیاده با وسایل نقلیه در ایران و راهکارهای مقابله با آن
- بررسی میزان احترام به قوانین ترافیکی در تهران و راهکارهای موثر برای افزایش آن
- برآورد هزینه خارجی تصادفات جاده ای در ایران
- نقش بیمه در کاهش خسارات و تصادفات جاده ای
- راهکارهای توسعه رفتار امن کاربران ترافیک در ایران
- بررسی نقش و تبیین نکات محوری آموزش موتورسیکلت رانان با هدف افزایش ایمنی
- نقش کمربند ایمنی در حوادث رانندگی
- بررسی روند رسیدگی به تصادفات در ایران و مشکلات حاکم بر آن
- دور نمای آینده تصادفات و راههای برون رفت
- The Government Approach to Improving Vehicle/Highway Transportation Safety and its Effectiveness
- Effectiveness of Vehicle Safety Standards in Reducing Fatalities and Injuries
- Analysis of Driver Impairment, Fatigue, and Drowsiness and an Unobtrusive Vehicle-Based Detection Scheme
- An Integrated Technology-Based Approach for Developing Pedestrian Safety Solutions
- A Framework for a Risk-based Expert System for Assembly Tool Selection
- Samand Structural improvement to fulfill the European Safety Regulations
- California PATH Program: An Overview
- Intersection Decision Support: Problem Definition and Technologies
- Automated Highway Systems (AHS) and Intelligent Vehicle Initiative (IVI) Promises – TRAVEL SAFETY & INCIDENT MANAGEMENT
- Traffic Calming Control Measures for Roadways with Speed Limit over 35 MPH
- Using Modeling and Micro-Simulation Approaches to Develop Control Strategies for Congested Freeway Merging points Considering Safety Aspects
- Application of Multi-criteria Analyses in Road Safety Appraisal and Enhancement
- Epidemiologic Features of Facial Injuries among Motorcyclists using Abbreviated Injury Scale (AIS)
- Pre-hospital Care of Road Traffic Injuries in Chiang Mai, Thailand
- Road Traffic Accidents in Iran: Results of National Trauma Project in Sina Trauma Research Center
- Vulnerable groups in road traffic accidents: the results of National Trauma Project
- MANAGING RISK AND UNCERTAINITIES IN DEVELOPING ROAD SAFETY STRATEGIES
- Observation Survey of Seat Belt usage among young children in Dubai, UAE
- Geomorphologic information needed for roads safety, policy-making and guarding in mountain area